SLUŽBY

 
Jmenuji se Andrea Honzová a jsem virtuální asistentka.
 
Ve svém životě jsem postupně dospěla k pevnému názoru, že vše má své řešení. Najít to správné je často problém a zabere to spoustu času. Má práce virtuální asistentky není jen o tom věnovat se administrativě v online podobě, vyhledávání informací, tvorbě rešerší, překladech textů, přípravě obchodních dopisů, správě e-shopu nebo rozesílání newsletterů, ale je to zejména o spolupráci, důvěře a komunikaci, vytvoření hodnot ve vztahu mezi lidmi a hledání samotného řešení Vašich problémů. 
 
Máte úkoly nebo záležitosti, které Vás přetěžují nebo na které Vám nezbývá čas? Rádi byste je vyřešili, ale nechce se Vám do jejich řešení? Spolupráce s dalším člověkem může být tím správným řešením. 
 
Svou práci dělám na dálku, online. V případě Jihočeského kraje se nebráním i osobním setkáním. Spolupracuji s podnikateli (malé a střední podniky) i se zaměstnanci firem.  Hovořím německy a anglicky. Komunikace probíhá telefonicky, přes E-Mail, Whatsapp, Skype, Zoom, Hangouts nebo dle zvyklostí zákazníka. Ke každému člověku přistupuji individuálně. Čas, který věnuji práci, měřím v aplikaci Toggl. Díky reportům vzniká ucelený přehled o mé činnosti a klient má jistotu, že platí jen za skutečně odpracovaný čas. Upřednostňuji dlouhodobou spolupráci, ale jsem připravena pomoci i v jednorázových záležitostech.  Vaše osobní údaje jsou při naší spolupráci zpracovávány a chráněny v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) dále viz Ochrana dat.
 
Virtuální asistentka není úplně přesným označením náplně mé práce. Jsem člověk, který rád pomáhá řešit věci napříč obory. Pokud bych tu měla uvést kompletní výčet, sama nevím, jestli bych jej dokázala dát na papír. Nedovolila bych si však podat neprofesionální výkon v oblastech, ve kterých nemám profesní zkušenosti. Pro základní představu jsem vytvořila přehled činností, které nabízím. Pokud mezi nimi nenajdete řešení pro svůj problém, jednoduše mi napište nebo zavolejte a určitě Vám budu moci alespoň doporučit ten správný kontakt.
 

 

Hledáte informace a nenacházíte?

Potřebujete vyhledat informace a vyřešit tak svůj problém? Zajímají vás nové věci a témata a rádi byste je měli zpracovaná do rešerší, myšlenkových map nebo přesných přehledů?

Dokumenty, texty, životopis?

Tvorba dokumentů, přepis dat, korektura textů, němčina a angličtina, úkoly, podklady pro jednání, korespondence, tvorba nabídek/poptávek, profesionální podoba CV v souladu s pracovní pozicí a oborem. G Suite. Trello. 

Jednání se zákazníkem nebo dodavatelem?

Správa a vyřizování objednávek, komunikace s odběrateli a dodavateli. Správa emailů, jednání s úřady, pojišťovnami a dalšími institucemi.

Newsletter nebo správa eshopu?

Služby Mailchimpu a dalších programů. Správa komunikace se zákazníky pomocí Newsletterů. Landing a sale pages. Příprava webinářů. Facebook, Instagram. Oxyshop, Prestashop. WordPress.

 

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ