SLUŽBY

Jmenuji se ANDREA HONZOVÁ a jsem VIRTUÁLNÍ ASISTENTKA.
 
Věřím, že VŠE MÁ SVÉ ŘEŠENÍ. Najít to správné je často problém a zabere to spoustu času. Má práce není o tom věnovat se jen administrativě, jak by se mohlo zdat, ale je to právě o dohodě s klientem, kdy nabízím komplexní balíček služeb zejména v online prostředí – např. koordinaci online kurzů či workshopů, správu sociálních sítí (FB, IG), správu webových stránek, nebo e-shopu (WordPress), vyhledávání informací a tvorbu rešerší a myšlenkových map v češtině, němčině nebo angličtině, tvorbu newsletterů či vyřízení úředních záležitostí.  SPOLEČNĚ najdeme to pravé pro vás. 
 
Mezi mnou a mými klienty funguje oboustranná spolupráce, jednání na rovinu, důvěra a komunikace. Bez těchto hodnot si nedovedu bližší spolupráci představit.
 
Každý z nás má úkoly nebo záležitosti, které nechce nebo nemůže z nějakého důvodu řešit. Nebo procesy, které by rád svěřil někomu dalšímu. Jakmile svou myšlenku převedete k činu, delegace na někoho dalšího, pro koho není váš úkol problém, vám doslova “vytrhne trn z paty”.
 
Jak funguje taková spolupráce? 
V zásadě dle společné dohody. Aktuálně své služby poskytuji pouze online. Dávám přednost dlouhodobější spolupráci. Avšak krátkodobou tím úplně nezatracuji. Mezi mé současné aktivní klienty patří zejména menší podnikatelé. Ovládám němčinu a angličtinu. A způsob komunikace je na naší vzájemné dohodě, zda preferujete telefon, e-mail, nebo videohovory či úkolové appky jako Trello nebo Slack. Každá dohoda je zcela INDIVIDUÁLNÍ. 
 
Čas, který věnuji práci pro vás, měřím v aplikaci Toggl – díky přehledům z tohoto programu vzniká ucelený přehled o mé činnosti. Klient tak má jistotu, že platí jen za skutečně odpracovaný čas. Vaše osobní údaje jsou při naší spolupráci zpracovávány a chráněny v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) dále viz Ochrana dat.
 
Pokud máte zájem o více informací, kontaktujte mě.

 

Koordinace online projektů a workshopů

Příprava projektu, propagace, účast na kampani, registrace klientů, zajištění veškeré administrace, komunikace v průběhu konání, report projektu.

 

Správa sociálních sítí, webu, newsletter

Služby mailingových programů Mailchimp, Smartemailing,  Sendinblue aj – komunikace s vašimi zákazníky.

Správa webu, e-shopu (WordPress, Wix)

Správa FB & IG – tvorba brandu, práce s komunitou lidí v rámci skupin, správa reklam prostřednictvím Business Manageru

Rešerše, myšlenkové mapy, dokumenty & CV

Potřebujete vyhledat informace a vyřešit tak svůj problém? Zajímají vás nové věci a témata a rádi byste je měli zpracovaná do rešerší, myšlenkových map nebo přesných přehledů? Analýzy témat a problematik.

Tvorba různých dokumentů, oficiální podoba životopisů.

 

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ